Šī ir pirmā Montessori matemātikas apguves stunda – ievads kvantitātē. Šīs stundas mērķis ir iepazīstināt bērnu ar vieniem, desmitiem, simtiem un tūkstošiem. Caur šo stundu bērns spēj iepazīt konkrēto kvantitāti to aptaustot, sajūtot atšķirību starp dotajiem, to izmēru un svaru.

STUNDA

Paņemiet vienu zelta pērlīti, vienu desmitu stienīti, vienu simtu kvadrātu un vienu tūkstots kubu. Šo materiālu uzlieciet uz prezentēšanas paplātes un novietojiet uz paklāja. Sāciet kvantitātes prezentāciju ar vienu pērlīti, tālāk turpinot ar desmitu, simtu un tūkstoti. Katru no apjomiem, ņemot no paplātes un prezentējot bērnam pastāstiet, kas tas ir. Piemēram – šis ir “viens”. Ļaujiet bērnam to aptaustīt un sajust, atkārtot tā nosaukumu pēc jums un tad uzmanīgi to novietot uz paklāja. Turpiniet ar desmitu stienīti – atļaujiet bērnam to paņemt, sajust. Taktila pieredze ir ļoti būtiska, lai bērnam rastos izpratne par apjomiem. Pastāstiet, ka šis ir desmits un, ka desmits sastāv no 10 vieniem, kurus prezentējāt iepriekš. Atļaujiet, lai bērns salīdzina šos divus prezentētos apjomus, saskaita pērlītes un pats sajūt atšķirību. Stundu turpiniet ar simtu kvadrātu, un tūkstots kubu. 

NEPIECIEŠAMIE MATERIĀLI

Lai prezentētu kvantitāti, jums būs nepieciešmas Zelta Pērlīšu ievadmateriās.

Montessori Zelta pērlīšu ievadmateriāls

Customer Reviews (0 komentāri)

Pievienot komentāru