Mazā cilts meklē lieliskāko veikala vadītāju / klientu konsultantu!

 

Tavi galvenie pienākumi būs:

Ikdienas darbu organizēšana
• Pasūtījumu apstrāde interneta veikala sistēmā un uz vietas. Komunikācija ar klientiem caur e-pastu un telefoniski.
• Preču klāsta pieņemšana no ražotājiem, uzskaite, komunikācija ar ražotājiem par piegādi, sūtījumu sagatavošana.
• Darbs sociālajos tīklos Instagram un Facebook.
Darbs ar klientiem veikalā
• Klientu laipna un atsaucīga uzņemšana, dāvanu piemeklēšana, dāvanu iepakošana, pasūtījumu izsniegšana, kārtības un tīrības uzturēšana.
• Darbs ar kases aparātu, karšu norēķini, pirkumu reģistrācija.

Prasības:
• Valodu zināšanas – latviešu, krievu, angļu labā sarunvalodas līmenī.
• Labas laika plānošanas spējas un prasme noteikt prioritātes;
• Augstu atbildības sajūta par uzticēto darbu;
• Precizitāte un kārtība;
• Laba pārvaldība datorprogrammām (MS Office, Exel, Chrome, utt)
• Plusiņš, ja Tev ir pieredze pārdošanā.


Mēs piedāvājam - dinamisku ikdienu skaistā un patīkamā vidē Rīgas centrā. Iespēja iepazīt Latvijas ražotāju dizaina un rotaļlietu veikumu, izzināt klietnu vēlmes, lai piedāvātu pašu labāko risinājumu. Mēs nodrošināsim apmācības un draudzīgu komandas atbalstu. Atalgojums 3,5€/h neto + sociālās garantijas + bonusi

Darba laiks: 4 dienas nedēļā no 11:00-19:00.
Ja šis darbs ir Tev atbilstošs un Tu redzi sevi mūsu komandā, sūti CV ar īsu aprakstu par sevi uz info@mazacilts.lv ar norādi "Vakancei"

Pieteikumus gaidīsim līdz 20.08.19
Darba uzsākšana 2019.gada septembra sākums.

 

Customer Reviews (0 komentāri)

Pievienot komentāru